🧙Конкурс сказок!
й.З.47. Вера, жизнь и смерть
(OFF) Oqro1 (S) 23 дек 2009

=3.47.13. За веру готовые на смерть

Суд.5,18,, 11,38,, 16,30 Мар.10,37-39 Ин.13,37.38,, 15,13.15,, 17,4,, 21,18.19 Деян.7,58-60,, 8,1,, 14,3,, 20,[24].38,, 21,13,, 1Ин.3,16 Рим.8,35-39,, 2Кор.4,9.16-18,, 5,8,, 6,4.9 Флп.1,20-23,, 2,17 Кол.1,24,, 2Тим.1,12,, 4,6-8 Евр.11,35-40,, 12,1-3 Отк.12,11

=3.47.13. რწმენისთვის თავდადება

მსაჯ.5,18,, 11,38,, 16,30 მარ.10,37-39 ინ.13,37.38,, 15,13; 21,18.19 საქ.7,58-60,, 8,1,, 20,[24].38,, 21,13,, 1ინ.3,16 რომ.8,35-39,, 2კორ.4,9.16-18,, 5,8,, 6,4.9 ფლპ.1,20-23,, 2,17 კოლ.1,24,, 2ტიმ.1,12,, 4,6-8 ებრ.11,35-40,, 12,1-3 გმცხ.12,11

ბიბლიის მუხლები

მსაჯულნი 5
18. სიკვდილი არად მიაჩნია ზებულონის ხალხს. ტრამალის ბორცვებზე ნაფთალია.

მსაჯულნი 11
38. უთხრა: წადი. ორი თვით გაუშვა, წავიდა იგი თავის დობილებთან ერთად და მთაში გამოიტირა თავისი ყმაწვილქალობა.

მსაჯულნი 16
30. თქვა სამსონმა: მოკვდი, სულო ჩემო, ფილისტიმელებთან ერთად! და მთელი ძალით მიაწვა. თავზე ჩამოემხოთ სახლი მთავრებსა და მთელ შიგმყოფ ხალხს. დახოცილები, სამსონმა სიკვდილისას რომ დახოცა, იმათზე მეტნი იყვნენ, სიცოცხლეში რომ ჰყავდა დანახოცი.

მარკოზი 10
37. მათ მიუგეს: მოგვეცი ნება, რათა შენს დიდებაში ერთი შენს მარჯვნივ და მეორე შენს მარცხნივ დავსხდეთ.
38. მაგრამ იესომ პასუხად თქვა: არ იცით, რას ითხოვთ. შეგიძლიათ შესვათ სასმისი, რომლითაც მე ვსვამ, და ნათლობით, რომლითაც მე ვინათლები, მოინათლოთ?
39. მათ თქვეს: შეგვიძლია, ხოლო იესომ მიუგო მათ: სასმისს, რომლითაც მე ვსვამ, შესვამთ, და ნათლობით, რომლითაც მე ვინათლები, მოინათლებით.

იოანე 13
37. უთხრა მას პეტრემ: უფალო, რატომ ვერ გამოგყვები ამჟამად? სულს დავდებ შენთვის.
38. იესომ მიუგო: სულს დადებ ჩემთვის? ჭეშმარიტად, ჭეშმარიტად გეუბნები: მამლის ყივილამდე სამჯერ უარმყოფ მე.

იოანე 15
13. არავისა აქვს იმაზე დიდი სიყვარული, ვინც სულს დადებს თავისი მეგობრისთვის.

იოანე 21
18. ჭეშმარიტად, ჭეშმარიტად გეუბნები შენ: სანამ ახალგაზრდა იყავი, სარტყელს შემოირტყამდი და მიდიოდი, სადაც გინდოდა; ხოლო როდესაც დაბერდები, ხელებს გაიწვდი, სხვა შემოგარტყამს სარტყელს და წაგიყვანს იქ, სადაც არ გინდა.
19. ხოლო ეს თქვა, რათა ენიშნებინა, როგორი სიკვდილით განადიდებდა იგი ღმერთს. ეს რომ თქვა, უთხრა: მომყევიო.

საქმე მოციქულთა 7
58. ქალაქგარეთ გაიყვანეს და ქვები დაუშინეს; მოწმეებმა კი თავიანთი სამოსი ფერხთით დაუწყვეს ერთ ჭაბუკს, რომელსაც ერქვა სავლე.
59. ქვებს რომ უშენდნენ, სტეფანე ღაღადებდა და ამბობდა: უფალო იესო, მიიბარე ჩემი სული.
60. მუხლი მოიყარა და შესძახა: უფალო, ნუ მიუთვლი მათ ამას ცოდვად. ესეცა თქვა და სული განუტევა.

საქმე მოციქულთა 8
1. ხოლო სავლე იწონებდა მის მოკვლას. იყო იმ დღეს იერუსალიმის ეკლესიის დიდი დევნა და ყველანი, მოციქულების გარდა, იუდეისა და სამარიის სხვადასხვა მხარეს მიმოიფანტნენ.

საქმე მოციქულთა 20
24. მაგრამ სიცოცხლე არად მიღირს, ოღონდაც კი დავასრულო ჩემი სარბიელი და მსახურება, რაც მომენდო უფალ იესოს მიერ, რათა ვმოწმობდე ღვთის მადლის სახარებას. =3.47.13.
38. უფრო იმ სიტყვის გამო იმდუღრებოდნენ, მან რომ თქვა: ვეღარ იხილავთ ჩემს სახესო, და მიაცილეს იგი ხომალდამდე.

საქმე მოციქულთა 21
13. მან კი მოგვიგო: ამას რას სჩადით? ტირილით მიურვებთ გულს? არამცთუ შესაკვრელად, საიმისოდაც მზადა ვარ, რომ იერუსალიმში თავი შევწირო უფალ იესოს სახელს.

1იოანე 3
16. იმით შევიცანით სიყვარული, რომ მან თავისი სული დადო ჩვენთვის; ჩვენც გვმართებს ძმებისათვის სულის დადება.

რომაელთა 8
35. რა განგვაშორებს ქრისტეს სიყვარულს: ვიწროება თუ ურვა, დევნა თუ შიმშილი, სიშიშვლე თუ საფრთხე, ანდა მახვილი?
36. (როგორც დაიწერა: „შენთვის გვხოცავენ ყოველდღე: ცხვრებად გვთვლიან, დასაკლავად განწირულებად“).
37. ყოველივე ამას ვძლევთ მისი წყალობით, ვინც შეგვიყვარა.
38. რადგანაც მწამს, რომ ვერც სიკვდილი და ვერც სიცოცხლე, ვერც ანგელოზნი და ვერც მთავრობანი, ვერც ძალნი, ვერც აწმყო, ვერც მომავალი,
39. ვერც სიმაღლე, ვერც სიღრმე და ვერც რაიმე სხვა ქმნილება ვერ განგვაშორებს ღვთის სიყვარულს ჩვენს უფალ ქრისტე იესოში.

2კორინთელთა 4
9. დევნილნი ვართ, მაგრამ არა მიუსაფარნი; გვამხობენ, მაგრამ ბოლოს ვერ გვიღებენ.
16. ამიტომაც არ ვიტეხთ გულს, რადგან თუ ჩვენი გარეგანი კაცი იხრწნება, დღითი დღე ახლდება შინაგანი.
17. ვინაიდან ჩვენი წამიერი და მცირედი ტანჯვა უზღვავსა და უსაზომო დიდებას შეიქმს ჩვენთვის,
18. როცა ხილულს კი არ მივაპყრობთ მზერას, არამედ უხილავს, ვინაიდან ხილული წარმავალია, უხილავი კი - წარუვალი.

2კორინთელთა 5
8. მაგრამ ნდობით ვართ აღვსილნი და გვიჯობს სხეულიდან გამოვსახლდეთ, რათა უფალთან დავესახლოთ.

2კორინთელთა 6
4. არამედ ყველაფერში ღვთის მსახურებად ვავლენთ თავს: მრავლის თმენაში, ჭირში, სიმძიმილში, ვიწროებაში,
9. თითქოს უცნობნი, მაგრამ ცნობილნი; თითქოს მომაკვდავნი, მაგრამ ცოცხალხი; თითქოს დასჯილნი, მაგრამ სიკვდილს გადარჩენილნი;

ფილიპელთა 1
20. თანახმად ჩემი მოლოდინისა და სასოებისა, რომ არაფერში შევრცხვები, არამედ მთელი სითამამით, როგორც ყოველთვის, ისე ახლაც იდიდება ქრისტე ჩემს სხეულში, სიცოცხლით იქნება თუ სიკვდილით.
21. რადგანაც ჩემთვის სიცოცხლე ქრისტეა, სიკვდილი კი - მონაგები.
22. მაგრამ თუ ხორციელად სიცოცხლე ნაყოფს შემატებს ჩემს საქმეს, არც კი ვიცი, რომელი ვირჩიო.
23. ერთიც მიზიდავს და მეორეც: გული მითქვამს, რომ გასვლა და ქრისტესთან ყოფნა ათასწილ უმჯობესია.

ფილიპელთა 2
17. მაგრამ სისხლადაც რომ ვესხურო თქვენი რწმენის მსხვერპლს და მსახურებას, თქვენთან ერთად ვილხენ და ვხარობ.

კოლასელთა 1
24. ახლა კი ვხარობ ჩემი ვნებების გამო, რომლებიც დავითმინე ჩვენი გულისთვის, და რაც დააკლდა ქრისტეს ურვას, ჩემი ხორცით ვავსებ მისი სხეულისათვის, რომელიც არის ეკლესია.

2ტიმოთე 1
12. ვისი მიზეზითაც ვევნები ასე, მაგრამ სულაც არა მრცხვენია, რადგანაც ვიცი, ვინც ვირწმუნე, და მწამს, რომ ძალუძს შეინახოს ჩემი წინდი იმ დღისათვის.

2ტიმოთე 4
6. რადგან მე უკვე გამზადებული ვარ სამსხვერპლოდ და ახლოვდება ჩემი მიქცევის ჟამი.
7. კეთილი ღვაწლით მიღვაწნია, სარბიელი გამილევია, რწმენა შემინახავს,
8. ამიერიდან მიმელის სიმართლის გვირგვინი, რომელსაც მომცემს მე მართლად განმკითხე უფალი იმ დღეს, და არა მარტო მე, არამედ ყველას, ვინც შეიყვარა მოვლინება მისი.

ებრაელთა 11
35. ქალებს აღმდგარნი უბრუნდებოდნენ თავიანთი მკვდრები, სხვები კი ეწამებოდნენ და უარს ამბობდნენ გამოხსნაზე, რათა გამხდარიყვნენ უკეთესი აღდგომის ღირსნი.
36. სხვებმა დაითმინეს გმობა და გვემა, სხვებმა კი - ბორკილები და დილეგი.
37. იყვნენ ჩაქოლილნი, შუაზე გადახერხილნი, ხმლით განგმირულნი, ცხვრისა თუ თხის ტყავებით მოარულნი, გაჭირვებულნი, ურვილნი, ძვირხილულნი (რომელთა ღირსიც არ იყო ქვეყანა),
38. უდაბნოებსა თუ კლდე-ღრეში მოხეტენი, მღვიმეებსა და ნაპრალებს შეფარებულნი.
39. ყოველ მათგანს კეთილი მოწმობა ჰქონდა თავისი რწმენის წყალობით, მაგრამ ვერ მიიღეს აღთქმული,
40. რადგანაც ღმერთმა წინასწარ განჭვრიტა ჩვენთვის უმეტესი სიკეთე, რათა ისინი უჩვენოდ ვერ გამხდარიყვნენ სრულქმნილნი.

ებრაელთა 12
1. ამიტომ ჩვენც, რაკიღა ღრუბელივით გარს გვახვევია ესოდენ მრავალი მოწმე, ჩამოვიშოროთ ყოველგვარი სიმძიმე თუ ხელ-ფეხ შემკვრელი ცოდვა და მოთმინებით გავლიოთ ჩვენს წინაშე მდებარე სარბიელი.
2. თვალი მივაპყროთ იესოს, რწმენის წინამძღვარსა და სრულმყოფს, მის წინაშე მდებარე სიხარულის წილ რომ დაითმინა ჯვარი, უგულებელყო სირცხვილი და დაჯდა ღვთის ტახტის მარჯვნივ.=2.3.28.
3. იფიქრეთ იმაზე, ვინც ყოველივე ეს დაითმინა ცოდვილთაგან, რათა არ შემდრკალიყავით და არ მიგხდოდათ სულის სიმხნევე.

გამოცხადება 12
11. იმძლავრეს მასზე კრავის სისხლით და მათი მოწმობის სიტყვით, და არ შეიყვარეს მათი სული, თვით სიკვდილამდე.

__თემაზე წერდნენ__
***
მაქსიმიანეს, იმპერატორ დიოკლეტიანეს თანამმართველის ალექსანდრიაში მისვლის ჟამს იქნა დაგზავნილი მაცნეები ყველა ქალაქებში, რათა მოეწვიათ ხალხი წარმართულ დღესასწაულზე. დღესასწაულზე ტაძარში შევიდა ერთი ქალიშვილი სახელად ეკატერინე. ის გამოირჩეოდა სილამაზითა და სიმდიდრით და მრავალი მდიდარი დიდებული ეძიებდა მის ხელს, მაგრამ ყველას უარს ეუბნებოდა. ახლა ტაძარში იგი ამხელდა მაქსიმიანეს, ეუბნებოდა:
“არ გრცხვენია, მეფე, ლოცულობ საზიზღარი კერპების წინაშე? შეიცან ზეციერი ღმერთი, დაუსაბამო და საუკუნო. მისი ნებით მეფობენ მეფენი და დგას სამყარო. ის ჩამოვიდა მიწაზე და იქცა კაცად ჩვენს სახსნელად.”
მაქსიმიანემ გამოამწყვდია იგი საპყრობილეში წარმართული ღმერთების უპატივცემლობისთვის. შემდეგ მან მოიწვია მეცნიერნი, რათა გადაერწმუნებინათ ქალიშვილი, მაგრამ მათ ვერ შესძლეს წინააღმდეგობა გაეწიათ მისთვის და მისი სიტყვებისთვის და თავი სცვნეს დამარცხებულად. მეფეს არ შეუწყვეტია მეცადინეობა მის გადასარწმუნებლად და ცდილობდა ეკატერინეს მოხიბვლას საჩუქრებით. პირდებოდა პატივსა და დიდებას, მაგრამ ის პასუხობდა, რომ მას ურჩევნია და უფრო ლამაზია წამებულის სამოსი, ვიდრე მეფური ბისონი.
იმჟამად მაქსიმიანეს მოუწია ქალაქიდან წასვლა საქმეებზე. დედოფალმა ავგუსტამ, მისმა ცოლმა, ბევრი რამ რომ სმენოდა მის საოცარ სილამაზესა და სიბრძნეზე, გადაწყვიტა ენახა იგი და მასთან საუბრის შემდეგ ისიც მოიქცა ქრისტიანულ რწმენაზე.
როცა მეფე დაბრუნდა, ისევ მოაყვანინა ეკატერინე. წმიდა აღმსარებლის სიმტკიცემ ისევ გაუღვიძა მას სიბოროტე. ბრძანა მოეტანათ ბორბალი ბასრი კბილებით და ემუქრებოდა ამ საშინელ წამების იარაღზე მიბმით, მაგრამ როდი შეაშინა ამან ეკატერინე. მაშინ მეფის ბრძანებით მიაბეს მასზე, მაგრამ როგორც კი დაიწყო წამება, უხილავმა ძალამ დაშალა წამების იარაღი და ეკატერინე გადარჩა უვნებელი.
დედოფალმა ავგუსტამ გაიგო მომხდარი ამბავი, გამოვიდა სასახლიდან და დაუწყო ქმარს ყვედრება, როგორ ბედავ ბრძოლას ღმერთის წინააღმდეგო. მეფე ძლიერ განრისხდა და ბრძანა ცოლის მოკვლა.
მეორე დღეს მეფემ უკანასკნელად მოუწოდა ეკატერინეს, მაგრამ ტყუილად. ნახა რომ ვერაფერს მიაღწევდა, მეფემ მიუსაჯა სიკვდილი.
__ იაკობ ლევენი __

***
[სპარსელებმა ქართლის დაპყრობის შემდეგ მრავალნი აიძულეს ცეცხლისთვის ეცათ თაყვანი. წმ. აბიბოს ნეკრესელმა ეპისკოპოსმა წყალი მიასხა მათ ცეცხლს. სპარსელებმა გადაწყვიტეს მისი დასჯა. გზად ეპისკოპოსი ესიტყვება ერთ წმიდა ბერს]
- ლოცვა ყავ მამაო, რამეთუ ურჯულონი ესე სპარსნი განძვინდეს ჩემ ზედა ამპარტავანებითა თვისითა, რამეთუ დაიპყრეს სოფელი ესე ჩვენი. შენ უწყი, რამეთუ ბაბილოვანი მარადის კერპთ მაწვეველ არს და ღონის მეძიებელ არიან, რაითამცა ყოველნი კაცნი თაყვანის აცემინნეს კერპთა. მაშინ სადამე სამთა ყრმათა, ძისა ღმრთისაისა თანამდგომარეთა, მის მიერითავე ძალითა კერპი იგი დაადნვეს და განაქარვნეს, და მძლავრნი იგი ყოვლით ძალით მისითურთ კდემასა ქვეშე შეაყენეს. და აწცა მათ უსჯულოთა მისთა სახედ ეგულების, რაითამცა კვალად განაგდეს ბადე და შეაყენნეს კაცნი და თაყვანის აცემინნეს ცეცხლსა.
მიუგო ბერმან და ჰრქვა:
- ვიცი, მამაო მფლობელო, რამეთუ დაშრიტე ცეცხლი იგი მათი სრულიად, რომელსა ესვიდეს უსჯულონი იგი. არამედ მოგმადენ უფალმან, რათა აღტკინებულიცა იგი უჩინოი ცეცხლი, რომელ აღუგზნიეს შენთვის ეშმაკსა განსაცდელად, დაჰშრიტო ადვილად. არა უმეცარ არს სიწმიდეი შენი, რამეთუ მრავლითა ჭირითა გვიღირს შესვლად სასუფეველსა ღმრთისასა. ხოლო ნუ შესძრწუნდები მათისა მისგან მძლავრებისა, ვინაითგან იტყვის მოციქული, ვითარმედ: “მაჭირვებელთა თქვენთა – ჭირი, და თქვენ ჭირვეულთა - ლხინი”. უწყოდი, რამეთუ ჭირი მათი შენ დიდება გექნეს წარუვალ და ჭირი ეგე შენი მათ – დაცემა და განბნევა.
და შემდგომად მრავლისა სიტყვისა განმტკიცნა ნეტარი აბიბოს ბერისაგან. და ყვეს ლოცვაი და წარემართა ღვაწლსა მას სიხარულით.
...
[სპარსელებმა სოფელ რეხში გამართეს სასამართლო ხალხის წინაშე და ჰკითხა აბბოს ნეკრესელ ეპისკოპოსს, მარზპანმა:]
- რაისათვის უვარ ჰყავ უფლებაი მეფეთ მეფისაი და მოჰკალ ღმერთი ჩვენი?
მიუგო აბიბოს და ჰრქვა:
- მე არავინ ვიცი მეუფედ, გარნა უფალი ჩვენი იესუ ქრისტე. ხოლო ცეცხლი იგი, რომელ დავშრიტე იგი, რაითამცა საცთური განვაქარვე ეშმაკისაი. ხოლო გლოცავ, რაითა განეყენნეთ უნდოსა მას მსახურებასა და ღმერთი მხოლოი იცანთ, რომლისა მიერ დაებადა ყოველი, და მას მხოლოსა ჰმსახურებდეთ, რამეთუ წერილ არს: “უფალსა ღმერთსა შენსა თაყვანი სცე და მას მხოლოსა ჰმსახურებდე”.
ჰრქვა მას მარზაპანმან მან:
- მე გკითხავ – რაისათვის მოჰკალ ღმერთი ჩვენი, და შენ გნებავს, რაითამცა შენისა ღმრთისა წარგვიყვანნე?
ხოლო ნეტარმან მან აბიბოს ჰრქვა:
- უწყებულ იყავნ შენდა, ვითარმედ ღმერთი არა მომიკლავს, ხოლო ცეცხლი დავშრიტე. არა არს ღმერთი იგი, არამედ სხვათა ბუნებათაგანი არს, ერთისა ნივთისგანი მცირედ ნაწილი, რომელთაგან აღჰმართა ღმერთმან სოფელი ესე. განსწორებით დაბადებულ არიან ნოტიაი, ცივი, ხმელი და ცეცხლი, რომელ ერთიერთისა მპყრობელობაი აქვს სიმრგვლესა მას შინა. ესრეთ განსწორებითა ნაწილთაითა დგანან ესენი. და უკეთუმცა ერთიერთისა აღემატა, გან-მცა-ქარდა მეორე იგი. ხოლო თქვენი იგი ცეცხლი მისვე ცეცხლისა
Навигация (1/2): далее >

Комментарии (13)

верно не каждый пойдет ради своей веры на смерть,здесь нужно мужество
Добровольно положить свой живот за всех, пойти за всех на крест, на костер, можно только при самом сильном развитии личности. (Ф.М.Достоевский
YESH71
[28.02.11]
Вера В. Ни
Апостол Павел
обращался к Титу как к
своему «подлинному
сыну согласно общей
вере» (Тит.1, 4). Это
вера, которая является
общей для всех
верующих и за которую
Иуда увещевал
бороться
верующих: «Я счёл
необходимым написать
вам, увещевая вас усердно бороться за
веру, раз и навсегда
переданную святым»
(Иуд. 3). Вочман Ни верил
в эту веру, учил этой вере, сражался за эту
веру, сохранил эту веру
и умер за неё. Его
предсмертная записка
коротко отражает суть
христианской веры и
является
свидетельством о том,
что он сохранил эту
веру и умер за неё .
«Христос -- Сын Божий,
который умер для
искупления грешников и
воскрес через три дня.
Это величайшая истина
во вселенной. Я умираю
из-за своей веры в
Христа. Вочман Ни».
Есть ли в твоей жизни
что -то, ради чего ты
отдал-бы свою жизнь?
Если нет, ты не знаешь
что такое жизнь!
©Андрей Шаповалов
bah200206 [i]
[06/05/10 21:24]
Мч.Дуки (1564)
7 мая мученика
Дуки .После падения
Византии -самого
мощного православного
государства в истории
христианства -на ее
развалинах
образовалось не менее
могущественное
турецкое государство ,в
котором православные
подвергались различным
гонениям во всех
регионах ,включая и
Балканы .Спустя почти
400 лет ,в 1819
году ,был издан "Новый
лимонарий" ("цветник") о
житии и страданиях
балканских
новомучеников ,среди
которых отмечен и
святой Дука .По
профессии
портной ,благообразный
целомудренный .Знатные
мусульмане приглашали
его для шитья
одежды .Он приглянулся
знатной госпоже ,и
она ,одержимая
страстью ,стала
одаривать его
подарками и склоняла к
блуду .Юноша не
ожидал такого от
знатной
особы ,перекрестился и
убежал из дворца ,Но
госпожа сама пошла к
нему в мастерскую и
сказала :"Приходи ко мне
и не бойся ничего ,мой
муж в войске ,и не
известно ,вернется или
нет .А если не
послушаешь меня ,то
потеряешь свою жизнь
". Дука же ни во что
вменил ее угрозы .И
тогда искусительница
ложно обвинила его
перед визирем и
попросила приговорить к
смерти .Учитывая
знатный род
особы ,визирь пообещал
исполнить ее просьбу .А
начальнику охраны она
сказала :"Если Дука
примет ислам ,оставь его
в живых ,а если нет-
казни ".Призвав
святого ,начальник
льстил ему различными
обещаниями ,но , видя
твердость позиции
Дуки , подверг его
жестоким мучениям ,а
затем казнил .Так Дука
принял мученичесий
венец и взошел на
небеса .
"Царь Навуходоносор
сделал золотого
идола , высотой в
тридцать метров и
шириной в три метра .
Он поставил этого
истукана в долине
Деире в провинции
Вавилона . Затем царь
позвал сатрапов ,
наместников, важных
чиновников,
советников,
хранителей казны,
судей и всех других
чиновников своего
царства . Царь хотел,
чтобы все эти люди
пришли на
торжественную
церемонию открытия
бога истукана . Все они
собрались и встали
перед идолом ,
которого поставил
царь Навуходоносор.
Глашатай громко
объявил : "Слушайте
все люди из разных
племен , народов и
разных наречий ! Вот
что приказано вам
сделать ! Как только
услышите звуки
музыкальных
инструментов , вы
должны низко
поклониться . Когда вы
услышите звуки труб,
свирелей, цитр,
самбуков, лир, волынок
и других
инструментов, вы
должны пасть ниц и
поклониться золотому
идолу , которого
воздвиг царь
Навуходоносор. А кто
не станет поклоняться
золотому идолу ,
тотчас будет брошен в
раскаленную огненную
печь ". Как только все
народы услышали звук
труб , флейт, лир,
самбуков, цитр,
волынок и всех других
музыкальных
инструментов , пали
все народы, племена и
люди разных наречий и
поклонились золотому
истукану , которого
воздвиг царь
Навуходоносор . Тогда
некоторые из халдеев
подошли к царю и
стали говорить против
иудеев . Они сказали
Навуходоносору: "О
царь, живи вовеки!
Царь, ты дал приказ о
том, чтобы каждый, кто
услышит звуки труб,
флейт, лир, самбуков,
цитр, волынок и
других музыкальных
инструментов , пал ниц
и поклонился золотому
идолу . И ты также
сказал, что если кто не
поклонится ему, то
будет брошен в
раскаленную печь. Есть
такие иудеи, которые
не обратили внимание
на твой приказ , царь.
Ты сделал этих иудеев
важными чиновниками в
провинции Вавилона.
Продолж. 2.
Их зовут Седрах,
Мисах и Авденаго. Они
не поклоняются твоим
богам : они не пали и
не поклонились
золотому идолу ,
которого ты воздвиг".
Навуходоносор очень
разгневался и велел
привести Седраха ,
Мисаха и Авденаго.
Когда их привели к
царю , Навуходоносор
сказал им : "Седрах,
Мисах и Авденаго,
правда ли, что вы не
молитесь моим богам ?
И правда ли то, что вы
не поклонились
золотому идолу ,
которого я поставил?
Отныне, когда
услышите звуки труб,
флейт, лир, самбуков,
волынок и других
музыкальных
инструментов , вы
должны пасть и
поклониться золотому
идолу . Хорошо будет,
если вы готовы
поклониться идолу,
воздвигнутому мною,
но если вы не
поклонитесь ему , вас в
тот же час бросят в
раскаленную печь .
Тогда никакой Бог не в
силах будет спасти вас
от моей власти !"
Седрах, Мисах и
Авденаго ответили
царю : "Навуходоносор,
нам нет нужды
отвечать тебе на это !
Если ты бросишь нас в
раскаленную печь , то
Бог, Которому мы
служим, сможет спасти
нас, а если Он захочет,
то избавит нас и от
твоей власти . Но даже
если Бог и не спасет
нас , мы хотим, чтобы
ты знал, царь, что мы
отказываемся служить
твоим богам . Мы не
станем поклоняться
золотому идолу ,
которого ты воздвиг".
Навуходоносор пришел
в ярость ! Он грозно
взглянул на Седраха,
Мисаха и Авденаго и
приказал разжечь печь
в семь раз горячее
обычного . Он приказал
самым сильным
солдатам в своей армии
связать Седраха ,
Мисаха и Авденаго и
бросить их в
раскаленную печь.
Показать комментарий
Скрыть комментарий
Назад 1 из 2 Вперёд
12
Для добавления комментариев необходимо авторизоваться
й.З.47. Вера, жизнь и смерть
Флибустьеры
Грабь корабли! Побеждай монстров! Создавай уникаль...
Тема: Светлая | Тёмная
Версия: Mobile | Lite | Touch | Доступно в Google Play